1/06/2014

gotujemy! :)

Dłuższy weekend, minął szybciej niż normalny :( Znowu do szkoły, znowu nauka.. Jutro sprawdzian z biologii i kartkówka z niemieckiego, mega! Za 2 godziny jadę do kościoła, bo wiadomo.. święto jest . Wczoraj wieczorem postanowiłam zrobić sałatkę Gyros :) Wyszła idealnie, jak na 1szy raz . Pychota, wszystkim co jeszcze nie jedli bardzo polecam :) Wcześniej byłam na chórze, śpiewaliśmy kolędy- bez mikrofonów tym razem bo organista się wkurzył troszkę ostatnio.. xd  Dzisiaj ugotowałam spaghetti z sosem bolognese. To był mój pierwszy zrobiony obiad :D beka bo tata stwierdził że najlepsze jakie jadł ^^ no miło.. Co u nas? Mamy w planach zacząć trochę pobiegać, przyda się zrzucić zbędne kilogramy i wyrobić sobie formę :) Pyt. do was : Czego używacie do zniszczonych włosów?;) Piszcie w komentarzach ;) / Pati 






18 komentarzy:

  1. super zdjecia
    :D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/brads-brads.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju ale jesteś piękna!
    Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zostałaś nominowana do LBA, więcej na moim blogu :)

    _________________________________________
    www.MonikaMacyszyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, zdjęcie też, ale narobiłaś mi apetytu na spagetti. Jesteś bardzo ładna :)
    +zapraszam na mojego bloga ♥
    http://kariandkari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gyros jest super! uwielbiam go i często robię :) do zniszczonych włosów polecam wszelkiego rodzaju balsamy do włosów.

    http://yourcaer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam *.* jakie pyszne jedzenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham gyros !
    Co do włosów, ja używam szamponów pielęgnujących włosy, olejek arganowy i krem do ciała np. nivea (które bardzo polecam na zniszczone końcówki), nie używam lakierów, suszarki, lokówki itp.
    To mniej więcej tyle, bo jestem włosomaniaczką więc moja pielęgnacja nie ogranicza się do jednego produkty. Jak byś miała pytania to zapraszam do mnie na bloga, nie tylko w sprawie włosów oczywiście ;).

    alice-in-wonderlaand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale narobiłaś ochoty na takie jedzenie... ;P ;) Jutro na szczęście piątek, zaraz weekend i na chwilę można odpocząć od nauki!
    obserwujemy wspólnie? jak tak to zacznij, daj mi znać a ja się odwdzięczę :))

    Loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mmmm pycha ! piękne masz oczy po za tym fajna czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do zniszczonych używam szamponu RADICAl (odpowiedni, bo są różne).

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana wyglądasz rewelacyjnie:)

    Może obserwujemy? :) i oczywiście ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam maski Wax-polecam:)
    Gyrosa uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń
  13. mniam :3

    http://kedui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż się jeść zachciało :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jeszcze ani razu nie zrobiłam obiadu, hahah :D
    zapraszam do mnie :) http://monikaa-monikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń